16 januari 2011

El Torro!

In het eerste jaar zijn we al eens naar Dworp gegaan en toen was het fijn!
In het derde jaar gingen we terug naar Dworp en eerlijk gezegd zag ik er een beetje tegenop. 4 dagen muzisch bezig zijn was voor mij iets te veel van het goede aangezien ik totaal niet muzisch ben!
Maar, niets aan te doen, ik moest dus naar Dworp!

Dag 1
Om kwart voor 9 vertrok de bus met ons richting Dworp. Aangekomen in Dworp moesten we alles in een zaal zetten en naar de danszaal gaan. Wanneer we eindelijk binnen mochten gaan, was er een film aan het spelen. Het was de bedoeling dat we hier op beweegden, maar iedereen hield zich nog wat in. Daarna kregen we uitleg wat we gingen doen die dag: een opera maken maken van een Griekse Mythe.
Maar eerste moesten we een naam kiezen voor onze groep: 'El Torro'

Wij hadden gekozen voor "De Minotaurus".
We besproken wie welk personage ging spelen en wat we hiervoor gingen gebruiken.  Iedereen begon onmiddellijk met het maken van de kledij en het maken van de attributen. Doordat we goed doorgewerkt hadden, was alles op het einde van de dag zo goed als klaar. Goed bezig teamgenootjes!

Personages:
-Minotaurus - Tiny Nobels
-Prinses Ariadne - Lieselotte Collier
-Koning Minos - Sarah De Meyer
-Koning Aegeus - Elien Vermorgen
-Bewaker + Boodschapper - Steffi Van Mol
-Theseus - Maaike Van Driessche



's Avonds, na het avondmaal, gingen we een eindje wandelen! In de wijk was het gezellig wandelen, maar eenmaal aan het meer aangekomen, vond ik het ineens minder gezellig! De kasseien deden pijn aan mijn voeten, mijn kousen werden nat,...
Terug op de kamer een drankje gaan halen en bedje in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten