6 december 2010

3 - 2 - 1 - GO

Heey,
  
Ik ben Maaike. Ik studeer lager onderwijs. Dus als alles goed gaat is dat binnen een jaartje: juf Maaike.

Ik hou me vooral bezig met voetbal. Ik voetbal bij de Sinaai Girls. Ik hang zo tussen 3e nationaal en 1e provinciaal. Dit wil zeggen: de ene week 3e, de andere week 1e, dan nog eens 1e en daarna 3e,... 
Dit is best wel spannend, maar soms ook irritant!

3e Nationaal
 1e Provinciaal
(in het roze, jaja!)

Ook heb ik een abonnement. Dit wil zeggen: om de 14 dagen een spannende match op Sporting Lokeren. En dit seizoen doen ze het fantastisch!
Ja, ik ben fier! Hopelijk houden ze het zo!

Het voetbal gaat heel ver bij mij: verzamelen van voetbaltruitjes, voorlopig heb ik een roos van Barcelona, 3 truitjes van Sporting Lokeren, een gedragen shirt van Sporting Lokeren nr. 6!, een truitje van Chelsea.

Ook speel ik Football Manager (een spel op pc waarbij je zelf trainer bent van een ploeg die je zelf mag kiezen) en Fifa 11 op PS3 met Jürgen! Enja hoor, ik heb al eens gewonnen van hem!

Nummer 6 is mijn nummer! Bij 1e prov. is het nu nummer 18 geworden want nummer 6 zat niet meer in de tas. Maar als je goed rekent blijft de 6 er toch inzitten: 3 x 6 = 18.

Zo, dit is het denk ik.

Doeii
Maaii

Geen opmerkingen:

Een reactie posten