12 december 2010

De tweede

Hoihoi!

Vandaag was een dag met van alles en nog wat.

Eerst kregen we een sessie 'Zingen en bewegen'. Ik stelde mij hier al het één en ander bij voor: ons belachelijk maken met allerlei rare bewegingen. Maar ik vond het eigenlijk nog fijn.
Okéé het waren soms liedjes die we al kenden, en okéé het waren dingen die we misschien al wisten. Maar toch vond ik het best een leuke sessie.

Daarna was het de beurt aan 'Stijldansen'. Hmmm, stijldansen... Wat moet ik hierbij verwachten.
Samen met Tiny heb ik toch een walske kunnen dansen.

Vraag mij binnen een week niet meer hoe het ging, want dan ben ik het al lang vergeten, maar toch vond ik het fijn om (elegant, kuch) te dansen.
Eeeeeen ik denk niet dat ik veel op Tiny haar tenen heb getrapt. Ofwel Tiny?


En het laatste was 'Stemgebruik'. Voor mij de minste sessie van de drie... Een opera zingen is helemaal niets voor mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten