12 december 2010

De eerste

Een kwartiertje vroeger dan dat we gewoon waren, startte ik mijn computer op in de kelder bij meneer Van Lokeren. Hij zorgde ervoor dat er een blog bestaat die de naam draagt: Muzo Maaike Van Driessche.
Daarna gingen we op bezoek bij mevrouw Ivens in lokaal N024 om meer uitleg te krijgen over de Module Muzische School (MMS).

Na rap rap boterhammetjes te eten vertrok de bus met ons richting Antwerpen.
Om het warm te krijgen wandelen we zo'n 5 meter naar de ingang, deze was niet open. Om het nog warmer te krijgen wandelden we dan maar naar de achterkant van de opera. En om het heet te krijgen wandelden we terug naar de ingang waar ze eindelijk de deur voor ons open maakten.

Ik kwam binnen en zag rood. ALLES leek me rood.

We kregen een rondleiding, dit was wel fijn.
Maar de uitleg daarna vond ik echt niet interessant! Sorry mannen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten