15 december 2010

Circus Barones

Ik ben vorige maand naar circus Barones in Buggenhout gaan kijken.
Het circus, ik verwachtte er eigenlijk niet zoveel.
Vroeger ging bijna iedereen naar het circus en nu is het amper 20 man.
Wanneer we er aankwamen was er geen volk buiten. We konden direct een ticket kopen en naar binnen gaan. We waren al bang dat we de enigste mensen gingen zijn. Maar toen we binnenkwamen was ik aangenaam verrast. Er was toch al een halve tent vol met mensen. Vooral kleine kinderen met hun ouders...
Er waren verschillende acts:
  • "Atty & Patty de clowns.
  • Honden en katten (vond ik minder geslaagd).
  • Een jongen die zijn kunstjes kwam tonen met stoelen.
  • Pony's die rond liepen en allerlei kunstjes deden.
  • Een jongen van 12 jaar met zijn diabolo, was fijn om naar te kijken.
  • Een vrouw die aan een verticale koord hong. Ze deed allerlei trucs en ik vond het, het beste van de hele show. Iedereen was heel stil in de zaal!!
Voor mij was dit een geslaagde circusshow!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten